Pages

Thursday 19 April 2012

Majlis Kecemerlangan tahun 2011

Assalamualaikum~ :)
dah lama sangat saya tak update.. sebab tak tahu nk post apa.. haha..
tapi hari ni saya dah ada idea nak cerita apa :) semalam saya di jemput ke majlis kecemerlangan.. Perasaan??
masa raptai saya terasa bosan yg teramat sgt.. tak tahu nak buat apa..


Apa yg mengejutkan masa majlis sebenar , kawan saya yg saya panggil Che Beth datang ke sekolah utk sama2 mengambil hadiah.. Saya mmg happy sgt sbb dh lama tak jumpa.. Dah makin putih laa org nyer.. al maklum laa skolah bru dia atas bukit.. kawan2 sye yg duduk asrama slalu nyer mesti akan merungut stiap kali balik cuti psl skolah bru.. haha.. seriously saya rindu sgt dyorg.. skolah kami terasa sgt sunyi.. 



Saya tak tahu laa apa nama benda ni.. pingat?? piala?? apa-apa jelah.. tp saya b'syukur sbb dpt memilikinya :') eceh.. skema nyer.. :D

No comments:

Post a Comment