Pages

Tuesday 17 January 2012

Tahun 2012

Assalamualaikum... :)


Sebenarnya baru saya sedar bila cakap kat sini mcm ckp dgn teddy bear saya je atau ckp dgn dinding.. bukannya faham pun.. bukan ada bagi reaksi pun.. bukan boleh tolong apa2 pun.. tapi lebih baik cakap dgn sesuatu yg tidak faham apa kita kata atau lebih tepat cakap sensorang daripada kita pendam dlm hati kan?? :)


Okay.. itu hanya pendahuluan saja.. sebenarnya saya nk cerita je pasal tahun 2012 yg mne saya sudah berusia 16 tahun,, :) macam tak percaya kn.. smakin lama smakin tua kita ni .. teringat pulak tahun 2011..  soooo many things that we had gone through.. a lot of memories that i'll never forget.. but the past is the past.. tahun lepas dan tahun ni tak akan sama.. saya kehilangan kawan baik.. dari segi pembelajaran pulak, mmg banyak subjek yang agak susah.. jauh lebih susah masa saya di menengah rendah.. subjek2 elektifnya mmg sgt mencabar minda.. especially subjek add math.. org kata add math 10x ganda lebih susah dari matematik modern.. rasa nyer mmg btul pun..


Saya masih kekal di kelas pertama.. Syukur Alhamdulillah.. tak di turunkan kelas.. tak sia-sia keputusan PMR saya :D Ahli kelas pun dah lain dah.. tp tetap ada orang yang suka buat lawak, memeriahkan kelas.. ada je idea yg boleh dijadikan bahan ketawa.. kelas takwa mmg tak akan pernah senyap :D perkara normal la tu.. hehe.. cuma tahun ni mcm tahun bermasalah sikit bagi saya.. nak atau tak saya kena cuba memaksa diri dalam penglibatan kokurikulum.. utk dpt markah.. tp redha jelah.. sume ada faedah nye.. err.. saya dah tak tahu nak tulis apa lagi..
bersambung...... :D

No comments:

Post a Comment